It feels like feathery dust everywhere

Och nu var den obotliga skonarkomanen tillbaka. Som jag saknat den sidan av mig själv. (Schizo much?) Men nu är hon tillbaka, och med sällskap av ett par splitter nya bruna kängor med snörning (och här tänker jag sluta upp med att beskriva dem. Fina är de iallafall!). Min andra personlighet har dessutom, trots splitternyaskorfaktumet, börjat sukta efter ett par 13,5 centimeter höga svarta klackar från Nelly. Julklapp till mig själv tro?
Och härmed lämnar jag internet för att sätta mig och titta på mina löövely babies.
/ Shoeaholic no. 1


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, köp 13,5:orna också!! De blir ögongodis för mig och du kommer bli en riktig baabe :)

2011-11-09 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0