When you're happy like a fool, let it take you over

Dagarna i mitt liv rullar på. Mestadels med hjälp av musik och inofficiella tävlingar i vem som har mest panik inför det stundande provet istället för att faktiskt sätta sig med böckerna och läsa. Himla onödigt att göra något av tiden, right?
Nu när lovet närmar sig har det dessutom blivit en hel del längtande efter det. Och det äter ju också tid från nyttigheterna. Precis som det jag gör nu. Men jag bara vill inte plugga. Eller tänka på det. Eller skriva om det. Och med de orden lämnar jag det ämnet och går raskt över till något roligare:
Som... Vad roligt att det inte regnar längre så att man faktiskt kan uppleva den bästa årstiden en gång för alla? (slutar härmed skriva helt för att min fantasi has hit rock bottom och jag inte kan komma på något bättre än vädret. Update: Nej, jag har inte åldrats till 50+ över en natt, även om alla bevis pekar åt det hållet.)


Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Oops, det blev inget inlägg! Jag gick in och skrev rubriken dock, men där tog också fantasin slut. Lovar att skriva lite såfort den kommer tillbaka :) Och när det händer något kul ..



suck.

2011-10-17 @ 21:10:07
URL: http://abrahamssonelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0