Let's set the world on fire

Ja. Bloggen var det, ja. Kan jag skylla på att jag faktiskt haft lite fullt upp och att min dator aldrig slutat förvåna mig med hur många gånger den faktiskt kan uppstå från döden (den borde helt ärligt snart få förfrågan att spela Jesus i filmatiseringen av Bibeln)? Det kan jag? Bra. Jag har fått en total sommarhysteri nu lagom tills det att snön faller och lägger sig som ett irriterande lager på hoppet om vår. Det beror mest på att mormor och morfar just i detta nu befinner sig i Thailand. Och att vi snart bokar resan till Rhodos. Det enda jag gör är att kolla hotell varvat med bikinis och sommarkläder. Varför kan inte Moder Natur ta hänsyn till mina snögränser? Jag är till och med så villig att kompromissa att den kan finnas på marken mellan tjugonde december och tjugonde januari. Inte en vit fläck på marken under denna månad. Den tjugoförste januari, däremot, en dag efter utgången. Då passar det sig. Jag skojar inte. Det måste vara något slags skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0